Subject: Vs: Hulgimüügi aruanne
From: "Janne Sepp" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Marju Sammul" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 12:32:37 +0300

Tere!

Aitäh, et kirjutasite.

Jah, see sama ravimite hulgimüügi aruande Exceli põhi kehtib.

Kirjutan lahti nimetatud andmeväljade sisu:

*	Sisseveetud kogused – Eestisse imporditud pakendite arv
*	Saabunud  kogused – see on kahe andmevälja summa ehk: „Sisseveetud
kogused“ + „Eesti ravimite käitlejatelt ostetud ravimite kogused“

Meie veebilehelt leiate ka juhendi Exceli täitmiseks:
https://ravimiamet.ee/ravimid-ja-ohutus/ravimi-kaitlemine/hulgimuuk

Lehe allosas „Ravimite hulgimüügi aruandlus (juhend aruande esitajale)“,
mille saab noole pealt lahti klikkida:

Kui Teil tekib veel küsimusi, vastan meelsasti.

Parimate soovidega

Janne Sepp

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

statistikabüroo spetsialist

Tel 737 4140

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegaal.

From: Kristel Tuuksam <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 27, 2025 10:51 AM
To: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Heidi Moor <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Hulgimüügi aruanne

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Uuendame oma majandustarkvara ning teeme arenduse, mis tõmbab andmed meie
süsteemist otse Excelisse. Kas manuses olev Hulgimüügi aruande Exceli põhi
on hetkel kehtiv?

Lisaks soovin täpsustada oleva kahe välja sisu:

*	Sisseveetud kogused
*	Saabunud  kogused

Lugupidamisega

Kristel Tuuksam

infosüsteemi peakasutaja

 <http://www.aren.ee/>

+372 502 2123 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
AS Kodupaber | Karjavälja 10, 12918 Tallinn